0

Winkelwagen

0 Artikelen - € 0,00
Ga naar afrekenen

Used Products

Sittard

Sittard

Webshop | Informatie

Informatie | Webshop & Marktplaats Bestellingen

Wij streven naast onze dagelijkse winkel-bezigheden naar een zo up-to-date mogelijk aanbod digitaal via onze webshop. In avond uren zullen onze producten geplaatst worden
die overdag verwerkt zijn geworden door onze werknemers. Producten overdag verkocht verdwijnen automatisch bij het uitprinten van de kwitanties.

Mocht U nu onverwachts via Marktplaats hier terecht zijn gekomen en zich afvragen waar de betaalinformatie zich bevind, deze zullen wij hier nogmaals weergeven.

KvK Nummer: 65061772

BTW Nummer: NL 814121032 B01

Rekeningnummer: NL 63 ABNA 05 15 92 20 56

 

 

Betreft uw bestelling afmetingen geschikt voor briefpost, dan verzenden wij deze ook als briefpost, via PostNL tegen € 2,75 tarief.
Bij pakket afmetingen qua bestellingen worden deze aangemeld via MyParcel tegen € 5,75 tarief,
enkel wanneer uw bestelling grotere en zwaardere dimensies heeft als standaard pakket post zal een tarief gelden afhankelijk van de afmetingen en / of het gewicht.
Deze aanmeldingen doen wij gewoon gedurende openingstijden en wanneer U via onze webshop besteld, zult U gevraagd worden een telefoonnummer en email adres in te voeren. Wanneer deze informatie correct is ingevoerd zult U zodra wij uw bestelling verzendklaar hebben gemaakt op de hoogte kunnen blijven van de locatie van uw bestelling door middel van track & trace.
My Parcel is een service die samen werkt op haar beurt met Post NL, vrijwel garantie tot slagen voor een goede levering van uw bestellingen.
Uiteraard verpakken wij uw bestellingen met de uiterste zorg, echter gaat natuurlijk niet iedereen degelijk en met zorg om, met andermans spullen,
vandaar dat wij het eveneens ook op prijs stellen, als U bij aankomst van uw bestelling, ons ook even op de hoogte brengt.
Zo weten wij of alles naar wens is aangekomen en/of onze vervoerders correct hebben gehandeld.
Het transport blijft natuurlijk een risico, waarvoor wij persoonlijk niet garant kunnen staan.

Bij eenmalig response met dank voor aankoop en traceer code,
is uw product dan ook gewoon onderweg.
- U heeft besteld en nog géén traceer code ontvangen?
Bel of e-mail onze werknemers gerust, deze kunnen vrijwel altijd in geval van daadwerkelijke verzending een track en trace code opzoeken.
- U heeft besteld, een traceer code, maar deze werkt niet?
In deze gevallen ligt de oorzaak 9 van de 10 bij de distributie binnen Post.NL en
wij adviseren U deze dan ook om advies te verzoeken.

Een enkele keer in het verleden is het wel eens voorgekomen dat een besteld product reeds verkocht bleekt te zijn, wederom ook dan geen paniek,
wij zullen U netjes per e-mail op de hoogte brengen en het door U betaalde bedrag terugstorten.

Bent U nu toch niet tevreden en vraagt U zich af wat te doen met uw product?
Stel ons even op de hoogte van het feit en de argumenten erachter
waarna wij 9 van de 10 maal zullen verzoeken het product terug te sturen zoals verkregen.
Wij zijn volledig op de hoogte van de verzendkosten die dit met zich meebrengt zoals wij die reeds ook al betaald hebben, zo werkt dat wanneer men bestellingen doet.
In geval van defect worden deze kosten vrijwel altijd geretourneerd.
In geval van niet naar wens bestelde, en ontvangen producten
kan dit variëren afhankelijk van het product, de argumenten van retour etc. etc.
Na aankomst van het retour gezonden product kunnen wij bezichtigen of uw argumenten ook van toepassing zijn, het is per slot van rekening door U zelf besteld en wij weten uiteraard prima in welke staat wij producten verzenden alvorens aankomst bij belangstellenden.

Voor eventuele vragen, onduidelijkheden en / of suggesties kunt U uiteraard altijd bij ons terecht !